پالت چوبی و باکس چوبی صادراتی

ساخت وبلاگ

یکی از قدیمی ترین و پرکاربردترین انواع پالت در صنایع بزرگ، انبارها و حمل و نقل، پالت چوبی می‌ باشد. ساخت پالت چوبی در مقایسه با ساخت پالت فلزی و پالت پلاستیکی ارزان تر تمام می شود و به دو روش دستی و اتوماتیک انجام می شود. در ادامه مراحل پالت سازی چوبی را با شما به اشتراک می گذاریم.

پالت چوبی و نحوه ساخت آن

ساخت پالت چوبی به روش اتوماتیک

پالت چوبی یورو به روش اتوماتیک با استفاده از انواع ماشین آلات سنگین کارخانه ای انجام می‌ شود. در روش چوب ها با استفاده از ماشین آلات تمام اتوماتیک پرش زده شده و به صورت دقیق به یکدیگر متصل می شوند.

پالت سازی چوبی به روش دستی

در این روش چوب ها با استفاده از دستگاه‌های دستی برش زده شده و با میخ های فولادی به یکدیگر متصل می شوند. در این روش برش چوب ها در اندازه یکسان و پرچ کاری دقیق اهمیت زیادی دارد و سلامت پالت را تضمین می کند.

تجهیزات مورد نیاز پالت سازی

•    چوب
•    میخ
•    چکش
•    فارسی بر

پیش از خرید چوب برای ساخت پالت چوبی به این نکته توجه کنید که بهترین انواع چوب نظیر چوب

•    چوب یولکا
•    چوب کاج روسی
•    چوب ساسنا روسی
انتخاب کنید. این چوب ها در گذشته از فنلاند و در حال حاضر از چین وارد ایران می شوند. کیفیت چوب در مقاومت نهایی پالت و تحمل وزن بیشتر اهمیت بسیار بالایی دارد، از این رو انتخاب چوب مناسب از اصلی ترین و مهم ترین مرحله ساخت پالت است. به علاوه توصیه می‌ کنیم از الوار با عرض 12 سانتی متر برای اینکار استفاده کنید.

مراحل ساخت پالت چوبی یورو

ابعاد استاندارد پالت چوبی 120 * 100 و ارتفاع 12 تا 15 سانتی متر می باشد. با توجه به این ابعاد چوب ها را به کمک فارسی بر برش بزنید.برای این کار ضخامت 2 سانتی متر مناسب است.
الوارهایی که دارای ضخامت 5 سانتی متر هستند را با استفاده از اره نواری یا اره فلکه از وسط به دو نیم تقسیم کنید.سه عدد چوب با ضخامت اصلی 5 یا 6 سانتی متر به عنوان پایه در نظر بگیرید و چوب های برش خورده را در بخش بالای آن میخ کنید.
تخه ها را به ترتیب در کنار یکدیگر چیده و چسب و میخ کنید. این تخته ها نقش نگهدارنده و پایه زیرین را برعهده دارند. از این رو باید سه عدد تخته در نظر بگیرید تا به خوبی نیروی حاصل از فشار را تقسیم کنند.
تخته های رویه پالت چوبی را در کنار یکدیگر و در فاصله بین 3 تا 4 سانتی متر چسب و میخ کنید. ایجاد فاصله بین تخته ها هیچ اشکالی ندارید.

فروش پالت چوبی با قیمت مناسب

چنانچه قصد خرید پالت چوبی استاندارد و با کیفیت دارید، کافیست به وب سایت نواچوب مراجعه کنید. شرکت نواچوب در زمینه ساخت پالت چوبی و فروش پالت چوبی تجربه زیادی دارد و بهترین و باکیفیت ترین پالت های چوبی ساخته شده در ابعاد استاندارد را با قیمت مناسب به هموطنان عزیز عرضه می نماید.

برای سفارش ساخت پالت چوبی کافیست به وب سایت نواچوب مراجعه کرده و یا با کارشناسان ما در تماس باشید و بهترین و با کیفیت ترین انواع پالت چوبی و جعبه و باکس چوبی صادراتی را سفارش دهید.

 

https://navachoob.com

پالت چوبی و باکس چوبی صادراتی ...
ما را در سایت پالت چوبی و باکس چوبی صادراتی دنبال می کنید

برچسب : پالت چوبی, پالت پلاستیکی, جعبه و باکس چوبی , نواچوب, نویسنده : نواچوب navachoob بازدید : 203 تاريخ : پنجشنبه 21 بهمن 1400 ساعت: 13:46